We GoT iT ;) - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ginger Thiel - WaarBenJij.nu We GoT iT ;) - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ginger Thiel - WaarBenJij.nu

We GoT iT ;)

Door: Gin

Blijf op de hoogte en volg Ginger

10 September 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hier zit ik dan aan mn chocolade ijskoffie en gratis internet bij Starbucks.

Op de 28ste verdieping boven mij zit het appartement van Saar, Annegien en moi. Jaja met een nice view over KL. Hebben we weer eens goed geregeld. Vandaag zijn we in het appartement gekomen en we zijn al aardig gesettled. Btw mn nummer in KL is:
+60 12 2424760
bellen en smsen kan dus naar dit nummer.

Het appartement is echt fantastisch. Het zit in het gebouw van Times Square. Het heeft een keukentje, woonkamer, grote slaapkamer, badkamer met douche en bad en het is gewoon superrelaxed. We mogen ook gebruik maken van het zwembad, fitness, sauna en squash. Hoe relaxed kan het wel niet wezen. Het is helaas niet gratis maar voor een goed prijsje hebben we het gekregen ;). Hier gaan we onze 5 maandjes in vertoeven. De fotootjes gaan we op een site neerzetten maar die zal ik ook nog vermelden. Dat is wel zoww handig natuurlijk. Het is midden in het centrum dus de ideale plek.

Gister zijn we ook nog naar Qba geweest. Dat is een soort bar waar je salsa ensow kan dansen. Was echt supergezellie en ik heb zelfs nog de salsa gedanst. Daar hebben we ook nog fotootjess van. Daarna gingen we met de taxi terug en zijn Annegien en ik nog naar het Hilton geweest. Daar aangekomen zijn we eerst naar de Zeta bar geweest. Gezellige tijd met r&b en hebben we ook nog gedanst. Echt super!!!!! Na de Zeta hebben we nog een hele hoop foto's gemaakt van ons in het hotel. Jaja het was 2 uur s'nachts dus dan mag het wel. Alle restaurantjes staan op de foto dus dat is echt toppie. Foto's moeten we echt ff snel fixen hoorzzz. Ik weet dat jullie nieuwsgierig zijn maar heb geduld. Dat word altijd beloond. Kijk maar naar ons met het appartement.

Ik ga weer ff hangen want denk dat jullie weer op de hoogte zijn van mn belevenissen in KL.

Dikke kus Gin

  • 10 September 2005 - 09:13

    Assie:

    Wijffie!!!! Klinkt idd errug goed!! Ennuh...ik ben het geduld zelve, als je maar opschiet met die fotootjes, hahahahahaah!!

    Kussiezzzz

  • 10 September 2005 - 09:15

    Wendy:

    eej moppie..
    volgens mij heb je t egt super naar je zin daar..
    logies..
    wel opschieten met die fotows want k ben erg benieuwd..
    dikke kuzzzz

  • 10 September 2005 - 09:17

    Dew:

    Haha ik ga echt kijken of ik het voor elkaar krijg, maar ik wil met kerst komen. FF lekker ertussenuit, ik kan echt nie w8en..... Het klinkt echt vet allemaal!!!!

    Kben errug benieuwd naar de fotootjezzzz. Kuzjuhhh

  • 10 September 2005 - 13:08

    Sylvia:

    Wow meid, echt super voor jullie dat jullie een appertement hebben gevonden. En wat voor 1, gewoon ff een suite!! Nu je gratis gebruik kan maken van de fitness kan je al het lekkere eten er weer af trainen ;). Veel suc6 met het begin van je stage. -x- Sylvia

  • 10 September 2005 - 16:14

    Claire:

    Hey Gin,
    Wat gaaf allemaal zeg!! Jullie zitten daar dus helemaal goed. Onwijs veel plezier toegewenst en natuurlijk succes met je stage in het Hilton, kan niet mis gaan! Keep me posted,
    Love,

    Claire Xx

  • 10 September 2005 - 16:18

    Lotte:

    hey gin !! zo te lezen valt het best mee daar he.;) ik wil nog wel ruilen met je hoor!! tot mailss liefs lotte

  • 10 September 2005 - 17:14

    Patsy:

    Hey Gin. gelullig een gezellie plekje voor jullie 3.W8t de foto's af. Kussies van ons3

  • 10 September 2005 - 17:17

    Patsy:

    Sorry, moest zijn geluKKig. ging iets te snel met m'n vingertjes over de toetsen. Ga straks gezellie naar Marabunta(de band die bij je ouders trouwen hebben gespeeld) zijn nu in ons clubgebouw. doei

  • 10 September 2005 - 17:22

    George:

    Yo little G...nu gewoon big G daar he :) hee ziet er flex uit daar..veel fun

  • 11 September 2005 - 08:06

    Alice:

    Zo wat wil je nog meer. Jij komt voorlopig niet meer thuis. En ook een gezelligheidje met sara en annechien in het app.Dus jullie gaan het echt wel leuk hebben daar en niks willen missen natuurlijk jou kennende. Heel veel plezier en dikke kussies love you

  • 11 September 2005 - 09:58

    Mamma Annegien:

    hoi Ginger
    net je moeder aan de telefoon gehad,even lekker gebabbeld.
    thanks voor de foto's, ziet er goed uit allemaal
    succes voor morgen
    geniet van jullie tijd en pas een beetje op elkaar
    lieve groetjes Jacqueline

  • 11 September 2005 - 11:27

    Lianne:

    hi!!! wat een superdeluxe appartement zeg! Zou bijna zeggen dat ik weer ff langs kom. kus

  • 11 September 2005 - 18:09

    Jolien:

    Wow, het ziet er echt super uit jullie appartement. Jullie gaan het daar vast super naar je zin krijgen daar de komende maanden!!

    xxx

    Jolien

  • 11 September 2005 - 21:29

    Arnd Clau En Loek:

    Hallootjes,

    Zijn net terug van onze vakantie spanje en zie je gezellige berichten. Wat heb jij een super huisje met zijn drieen. mag je ook veel logé s hebben. Heb gehoord dat maureen en oma ook naar je toe komen. Wij willen oooooooooook. Wat tof dat je ook het zwembad en zo mogen gebruiken....... Kijk je ook voor custo truitjes voor mij? Dikke kussen van ons en geniet

  • 11 September 2005 - 21:36

    Arnd Clau En Loek:

    Oja Gi,

    clau talamini heeft een dochtertje gekregen. En weet je hoe ze heet? Alice... uitgesproken alietjej........ Grappig he nu hebben ze een Claudia Talamini Magda Talamini en een Alice heb al tegen Magda gezegd dat zij maar een Gaby of ginger ofzo moet maken.........

  • 12 September 2005 - 12:38

    Maureen Vd Broek:

    Hoi Gin, Bedankt voor je mailtjes. Boffert. Mijn mail doet raar. Maar zodra ik weer kan mailen dan doe ik dit. Groetjes aan de anderen, Maureen

  • 12 September 2005 - 14:47

    Dew:

    Ey gurl, kheb net die pics gezien.... Dat heb je weer goed voor elkaar he mens haha.
    Kben benieuwd hoe je eerste werkdaggie was.

    Kuzzieee

  • 12 September 2005 - 16:19

    Mamsje:

    Hey GGGGGGGGGGGGG,
    Heb je eigenlijk net nog gesproken, maar dew belde me ook nog. Die valt mooi voor je in nu je er niet bent, maar dat vindt je niet erg. Die moet ik af en toe ffies opbeuren. Waar we dan ook zitten stikken van de lach, want jij redt het daar uitstekend. Maar je mist natuurlijk ook wel je beestjes, maar jahe heb je al een beetje horen brommen.Dus best wel gezellie wat te horen van ons allemaal. Je hebt de eerste dag niet hard hoeven te werken zo te horen, maar je hebt wel een hoop met deze en gene zitten kletsen, dus met mensjes om je heen heb je geen klagen. Je vogel heeft ook al wat aan je laten horen, maar zodra hij de hoorn zie dan houdt die zijn kop dicht. Geen smsje ontvangen vandaag dus ik weet niet wat er met die 2 kaarten aan de hand zijn. Of de verkeerde kaart zit er dan in. Maar je weet ik bel je altijd als ik maar iets van je hoor. Kussies van ons en de beesten. En heb je al leuke vrienden voor je vriendinnen gezien? hahahaahah

  • 13 September 2005 - 17:17

    Dew:

    Ey G haha, ja je ma en ik hebben weer een hoop lol gehad aan de tel!!!! Maar we missen je ook heel errug hoorzzz!!!!!
    Kheb je smsje gehad kga je sow 1tje teursturen maar miskien slaap je al haha denk het wel.... Hier gaat verder wel alles okeetjes. Maarja girl kmoe weer verder met me HW bah man echt veel pffff, kspreek je snel...

    Ciumzzz Dewtjuhhh

  • 14 September 2005 - 05:54

    Gaby:

    Hoi mensje uit hellevoetsluis, zo te lezen hebben jullie het naar je zin en zullen je draai in KL wel vinden. vandaag komt je moeder gezellie bij mij en hoor ik wel hoe je eerste werkdag is verlopen. Werk ze en kussies PGLD&Prinsje

  • 14 September 2005 - 10:48

    Jaleesa:

    Heei meissie.. lijkt me echt geweldig alsk het lees en je fototjes zie.. hou je me op de hoogte!! hoop echt dat je het verder nog super krijgt en als je terug komt word het shoppe in maastricht he! niet vergeten!! hele dikke kus!! Jaleesa

  • 15 September 2005 - 11:39

    Freek:

    Leuk om te lezen! Maar je kent de basis van het salsa dansen nou, goed gedaan! Terug in maastricht kun je dan wel lessen nemen bij de Kadans. Veel plezier nog in Maleisie!

    Liefs Freek
    freekinparijs.waarbenjij.nu

  • 15 September 2005 - 15:05

    Yovietje:

    he ginni,alles goed wijfie..nou zo te zien wel..leuk je foto's..je zult't vast naar je zin hebben en de komende vijf maanden dus ook..maar heb eindelijk ook internet thuis..maar heel veel plezier daar.. mis je wel hor..dikke kus van mij en gilly..

  • 16 September 2005 - 14:49

    Yuhana:

    Hi Lieve Gin,

    Leuke foto's. Het ziet er allemaal heel goed uit. Pas goed op elkaar en geniet er vooral van. Als je nog leuke jongens tegenkomt neem ze maar voor me mee xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ginger

Travelling through Asia: Going to Malaysia (Kuala Lumpur), Bali (Kuta, Padangbai, Pejeng), Sabah (Sandakan), Thailand (Krabi, Bangkok) for 6 weeks

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 48229

Voorgaande reizen:

14 April 2008 - 19 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: